ELÁJULTAM A LABOREREDMÉNYTŐL, AZTÁN EGY HÓNAP MÚLVA MINDEN MEGVÁLTOZOTT! MINDEN NORMALIZÁLÓDOTT ETTŐL AZ EGY SZERTŐL!


Ajánld ismerőseidnek!



Néhány évvel ezelőtt sokkoló laboreredményt mutatott nekem az orvosom. A laboreredményen az öt legfontosabb paraméter: vércukor, karbamid, koleszterin, triglicerid és lipid értékek messze meghaladták a normális szintet. Az orvosom elmondta, hogy ezek az adatok olyan rosszak, hogy már halottnak kellene lennie annak, akitől vért vettek. Amitől még jobban megdöbbentem, hogy kiderült, hogy ez a személy nem más, mint az orvosom. 






Csak mosolygott, és mutatott egy másik papírt, egy későbbi vizsgálat eredményeivel "Most, nézze meg ezt, és hasonlítsa össze az értékeket, és figyelje a dátumokat." Láttam, hogy a számok normálisak lettek, de ami tényleg sokkolt: csak egy hónap telt el a két vizsgálat között.

Megkérdeztem tőle: "Hogy csinálta? Ez tényleg elképesztő. " Kiderült, egy másik orvos, a barátja javasolt egy kezelést. Az eredmény lenyűgöző volt. Azóta én is végigcsinálom évente ezt a kúrát.


4 hétig, friss, nyers sütőtököt veszek a piacon. Meg kell hámozni 100 gramm sütőtököt,  turmixgépbe tenni, egy kis vizet önteni rá, és alaposan elkeverni. Így elkészül a tökturmix vízzel. 15-20 perccel reggeli előtt éhgyomorra kell fogyasztani. Ez a kezelés egy hónapig kell tartson, hogy csökkentse a koleszterinszintet. Édesítőt nem szabad bele tenni, csak tök és víz. Érdemes laborvizsgálatot készíttetni a kezelés előtt és után



Forrás:  http://szupertanacsok.blog.hu