Pizza tészta nélkül, nagyon ínycsiklandó!

Ajánld ismerőseidnek!





 Hozzávalók:

4 tojás
4 evőkanál liszt
2 evőkanál olaj
1 virsli
2 szelet párizsi
4 szelet sonka
3 evőkanál ketchup
250 g sajt
krémsajt
bazsalikom
paradicsom





Elkészítése:

A tojást összekeverem a liszttel, a 2 evőkanál olajjal, a 150 g reszelt sajttal, a szeletekre vágott felvágottakkal, ízlés szerinti sóval és bazsalikommal és a 3 evőkanál ketchuppal. Kibéleltem sütőpapírral egy tepsit és beleöntöttem a tésztát. A tetejére 100 g reszelt sajtot szórtam és paradicsomszeleteket tettem. A sütőt előmelegítettem és közepes hőmérsékletem 25 percig sütöttem. A hozzávalókat tetszés szerint lehet variálni, bármilyen felvágott kerülhet bele. Néha teszek bele olajbogyót, paprikát, mikor mi van otthon.

Ha tetszett, akkor nyomj egy like-t is


      f         MEGOSZTÁS A FACEBOOKON      


Forrás:  http://ketkes.com