Cseresznyés joghurtos kevert sütemény


Ajánld ismerőseidnek!







Hozzávalók:
5 tojás
25 dkg liszt
2,5 dl étolaj
25 dkg cukor
1 csg. sütőpor
175 gr natúr joghurt
1 ek. citromlé vagy 1 citrom leve
30 dkg cseresznye




Elkészítése:
A tojásokat szétválasztottam.
A tojásfehérjét a cukorral kemény habbá vertem,hozzá adtam a tojás sárgákat,tovább vertem.
Ezután hozzá kevertem az étolajat,a joghurtot ,a citrom levét,jól összekevertem.
Végezetül a sütőporral elkevert lisztet egy fakanállal bele forgattam.
20 × 34 cm-es tepsit sütőpapírral kibéleltem,a masszát bele öntöttem,egyenletesen elsimítottam.

Cseresznye szemekkel megszórtam.
180 fokra melegített sütőben kb. 40 percig sütöttem.
Tűpróba.
Finom,gyors,könnyű,nyári sütemény


Ha tetszett, akkor nyomj egy like-t is


      f         MEGOSZTÁS A FACEBOOKON      


Forrás:  Konyhamánia Edit Módra (Vass Lászlóné Edit)