Kiwis tejszínes,tejfölös krémes kocka

Ajánld ismerőseidnek!







tésztához:

10 dkg olvasztott vaj
10 dkg cukor
4 tojás
7 dkg finomliszt
2 evőkanál cukrozatlan kakaópor
0.5 csomag sütőpor

A krémhez:

2 dl Meggle cukrászhab
400 g tejföl (piros dobozos)
1 habfixáló
3 evőkanál porcukor
1 kisebb citom leve
4 db kivi

A tetejére:

1 csomag tortazselé (színtelen)
2,5 dl víz
1 evőkanál cukor
pár csepp citromlé


A tojásokat ketté választjuk. A fehérjét a cukorral kemény habbá vertem, hozzá kevertem a tojás sárgákat,majd az olvasztott vajat. A lisztet a kakaóval, sütőporral elkevertem és a fentiekkel összekevertem. 20×30 cm-es tepsit szilikonos sütőpapírral béleltem. 

A tésztát bele öntöttem, elsimítottam. 200°C-ra melegített sütőben 25 perc alatt megsütöttem. A tésztát kiborítottam egy tálcára, a papírt lehúztam róla és visszafordítottam. A krém készítés: A tejszínt a cukorral kemény habbá vertem, majd a tejföllel, habfixálóval,a citrom levével kihabosítottam. A tésztát visszatettem a tepsibe, a krémet rákentem.

 A kiviket meghámoztam. Tojásszeletelővel felszeltem. Kiraktam a krémre. A tortazselét a cukorral, citrom levével, vízzel felforraltam. Langyosra hűtöttem és a süteményre csurgattam úgy, hogy minden kivi szeletet befedje. Hűtőbe tesszük egy jó órára és szeletelhetjük. –


      f         MEGOSZTÁS A FACEBOOKON      


Forrás:  Konyhamánia Edit Módra (Vass Lászlóné Edit)