3bit szelet, mindenki dicséri, mert egyszerűen ellenállhatatlanul finom!

Ajánld ismerőseidnek!






Hozzávalók
Tészta:

6 tojásfehérje,
15 dkg darált dió,
20 dkg cukor,
fél csomag sütőpor
5 dkg rétes liszt, én sima lisztet használtam

Krém
6 tojássárgája,
4 csomag vaníliapuding,
30 dkg ráma margarin
30 dkg cukor,
1 liter tej,
3 ek kakaópor
porcukor,
1 csomag vaníliacukor.
20 dkg háztartási keksz

Tetejére
csokimáz
Elkészítés

Tetejére én 20 dkg étcsokit kevertem össze kb 1 dl felmelegített tejszínnel és ezt öntöttem rá. De gőz felett is lehet olvasztani.
A tojásfehérjét felverjük a cukorral. Hozzákeverjük a darált diót majd a sütőporos lisztes keveréket. Megsütjük.

A tojássárgáját a vanília pudinggal, cukorral, a tejjel csomómentesre keverjük. Krémet főzünk belőle. Ha kihűlt belekeverjük a rámát. Megfelezzük a krémet. Egyik felébe vanília cukrot teszünk, a másik felébe belekeverjük a kakaóport és ízles szerint teszünk bele porcukrot. A tészta tetejét megkenjük a vaníliás krémmel erre jön a háztartási keksz. Megkenjük a kakaós krémmel. A tetejét csokimázzal bevonjuk.

Zsanett Tamók receptje


Ha tetszett, akkor nyomj egy like-t is