Csirkemell torta őzgerinc formában sütve! Ez a recept családi kedvenc lett!


Ajánld ismerőseidnek!






Könnyen elkészíthető, nagyon finom és mindenki szereti. Remek választás a családi ebédekre, ha pedig marad belőle, hidegen is nagyon is fogyasztható.

Hozzávalók:
bacon
csirkemell
só vagy delikát,
bors
liszt
tojás
sajt
Elkészítés:
A baconnel keresztben kibélelem az őzgerincformát! Úgy, hogy az oldalain túlér a bacon. Megszórom reszelt sajttal.
A csirkemellet klopfolom és fűszerezem. Lisztbe, majd tojásba mártom és elfektetem a formában. Reszelt sajttal megszórom. Így rétegezem, míg tele nem lesz a forma. 3 sor réteg hús fért el nekem benne. Az utolsó réteg húst mikor sajttal beterítem, a bacon szeleteket ráhajtogatom balról, jobbról és már mehet is a sütőbe. Én krumplipürét és kukoricasalátát készítettem mellé!

Rita Antal receptje! 

Ha tetszett, akkor nyomj egy like-t is