Diós - kávés-rumos szelet


Ajánld ismerőseidnek!







Hozzávalók 
6 db tojás
150 g kristálycukor
3 ek finomliszt
1 tk sütőpor
1csipet szódabikarbóna
150 g darált dió
A krémhez:
500 ml tej
40 g vanília pudingpor
2 ek finomliszt
250 g vaj
3 ek rum
120 g darált dió
1 ek instant kávé
A tetejére: 
10 dkg csokoládé
1 ek étolaj




Elkészítés 
A tojást cukorral kihabosítom
A lisztet, sütőport, szódabikarbónát, darált diót összekevertem, és hozzászitáltam a tojásos alaphoz. Majd óvatosan belekevertem. 
A tepsit sütőpapírral béleltem ki és a tésztát beleöntöm, és elsimítom. A sütőt 180 C fokra melegítem ki és sütöm 10 percig.

A megsült lapot hagyom hűlni a rácson.
Tepsi mérete 27x37 cm.

Elkészítem a krémet. 
Tejben elkeverem a pudingot finomliszttel és sűrű pépet főzök belőle. Hagyom hűlni.
Addig a vajat porcukorral kihabosítom.
Hozzáadom a kihűlt pudingot kanalanként.
Majd hozzáadom a instant kávét.
Hozzáadom a instant kévét, rumot és a darált diót is. Majd kihabosítom.
A krémet hűtőbe rakom 3 órára.
A lapra rákenem az egész kihűlt krémet.
Bevonom csokimázzal.
A sütit éjszakára hűtőbe rakom.

Ha tetszett, akkor nyomj egy like-t is

      f         MEGOSZTÁS A FACEBOOKON      
Forrás:  Konyhamánia Edit Módra (Vass Lászlóné Edit) receptje