Darált hússal töltött ladik


Ajánld ismerőseidnek!




Hozzávalók:
8 db közepes burgonya( kb 65 dkg )


A töltelékhez:
30 dkg darált hús
1 db kisebb vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
só:ízlés szerint
Őrölt bors:ízlés szerint
1 kis csokor petrezselyem zöldje aprítva
5 dkg reszelt sajt

A tetejére:
2 dl tejföl
1 db tojás
10 dkg reszelt sajt






Elkészítés:
A burgonyát sós vízben megfőztem ,kihűtöttem.
A héját lehúztam.
Ketté vágtam,a közepét kivájtam.
Az alját egyenesre vágtam.
A darált húst összekevertem a burgonya törmelékkel, a finomra vágott hagymákkal ,pépesre kikevertem .
Fűszereztem sóval,borssal.
Hozzá adtam a friss aprított petrezselyem zöldet és a reszelt sajtot is.
A burgonya alsó felét étolajjal kent magas falú tepsibe sorakoztattam.
1 jó evőkanálnyi tölteléket tettem rá ,a burgonya kalapját rátettem.
A tejfölt a tojással kikevertem.
Mindegyik tetejére tettem belőle,majd reszelt sajttal megszórtam.
Alufóliával betakartam.
250 fokra melegített sütőben 30 percig sütöttem,alufóliát levéve ,hőfokot 200 fokra mérsékelve még 5-6 percig sütöttem.
Jó étvágyat kívánok hozzá! 


Forrás:  Konyhamánia Edit Módra (Vass Lászlóné Edit) receptje