Békebeli hókifli zsírral és tejföllel az igazán finom


Ajánld ismerőseidnek!


 
Print Friendly and PDF  
  Dió helyett lehet mákot, szilvalekvárt, gesztenyét tenni.

Hozzávalók
50 dkg finoliszt,
20 dkg zsír,
csipet só,
2 kk.cukor,
2.5 dl tejföl,
2 dkg élesztő.

Elkészítés
Langyon tejfölbe elkevertem az élesztőt. Száraz anyagokat összekevertem, elmorzsoltam a zsírral, összegyúrtam az élesztős tejföllel. Fél órát pihentettem.

2 tojásfehérjét habbávertem, majd hozzáadtam 20 dkg darált diót, 10 dkg cukrot.


Kinyújtottam, szaggatóval köröket szúrtam ki. Megtöltöttem dióval, feltekertem, kiflikre formáztam.

Előmelegített sütőben kb 15 percig sütöttem. Világos legyen a tészta.

Porcukorba forgattam

Kb 60 db lett !

Sütés után hamar elfogyott. Ha véletlenül maradt másnapra alufóliával takarom le és puha maradt.

Károlyné Payerl konyhájából!
Forrás:  https://ketkes.com/ma-ebedre-bableves-melle-hokiflit-sutottem/


Több mint 500 teljes recept a 
Fincsi Receptek  Instagram oldalon