Piskótás -piskóta szelet


Ajánld ismerőseidnek!





 

Hozzávalók:
3 tojásból piskótaroládot sütök amit lekvárral megkentem és feltekertem
Amikor kihűlt egy ujjnyi egyforma szeletekre vágom.
Csokis tészta hozzávalói
5 tojás
10 dkg cukor
2 kanál holland kakaópor
8 dkg olvasztott margarin
15 dkg liszt
fél csg sütőpor

Krém hozzávalói:

2 csg vaníliás pudingpor
6 dl tej
3 kanál cukor
1 doboz mascarpone

A tetejére:
10 deka étcsokoládé
5 deka margarin
fél deci olaj



Elkészítése:

A tojássárgáját a cukorral és az olvasztott margarinnal, kakaóporral habosra kikeverem. A tojásfehérjét 3 evőkanál cukorral kemény habbá felverem. Az egészet összekeverem óvatosan, hogy a hab ne törjön össze, majd a végén hozzáadom a sütőporos lisztet. Sütőpapírral bélelt 24 x 22 cm-es tepsibe 180 fokon megsütöm. Amikor megsült kihűtöm és hosszában ketté vágom. A pudingot a szokásos eljárással elkészítem, majd kihűtöm. A kihűlés után összekeverem a mascarponéval. A fele adag krémet a tészta egyik lapjára rákenem. A szeletelt piskótaroládot fektetve a krémbe rakom. Amikor végig kiraktam, a maradék krémet rákenem a piskótaroládokra és a másik csokis lapot ráteszem. A csokoládét a margarinnal és az olajjal felolvasztom és a tészta tetejére simítom. Fehér olvasztott csokoládéval díszítem 


      f         MEGOSZTÁS A FACEBOOKON   

Forrás:  Konyhamánia Edit Módra (Vass Lászlóné Edit) receptje