Tejszínes,vanília krémes habroló


Ajánld ismerőseidnek!



Hozzávalók:
2 db 275 grammos leveles tészta


A krémhez:
3 dl Meggle cukrászhab
1 ek cukor
1 habfixáló
60 gramm vaníliás pudingpor
4 ek cukor
5 dl tej



Elkészítés:

Lefogyott alufólia tekercset 3 darabba vágtam,alufóliával bevontam,étolajjal bekentem.

A tészta előre kinyújtott volt,így könnyű volt a dolgom.
1 cm-es csíkokat vágtam belőle és a rolóra tekertem úgy,hogy kicsit fedje egymást a tekerés.
Felvert tojással lekentem,majd 200 fokra melegített sütőben 12 perc alatt megsütöttem.
Kicsit hagytam állni,majd óvatosan lehúztam és tálcára tettem.
Krém készítés:
A tejet a cukorral,pudingporral felfőztem,majd kihűtöttem.
A tejszínt 1 ek cukorral ,habfixálóval kemény habbá vertem,majd kis adagokban hozzá kevertem a pudingos krémhez.
A habfixálóval tartósabb a krém,ezért tettem hozzá.
A rolókat betöltöttem,enyhén meghintettem porcukorral.
Forrás:  Konyhamánia Edit Módra (Vass Lászlóné Edit) receptje