Tuti sajtos rúd – fél óra alatt megvan


Ajánld ismerőseidnek!







Hozzávalók:
50 dkg finomliszt
12 dkg vaj /vagy margarin/
 14 dkg krémsajt /nekem most egy doboz háromszög sajt/
2 dl tejföl
3 csapott teáskanál só
1 egész tojás
1 tojássárgája
1 sütőpor

a tetejére:

1 tojás
kb. 3 dkg reszelt füstölt sajt
szezám- és köménymag





A sütőt 180 fokra bekapcsoltam, a tészta hozzávalóit összegyúrtam, és egy lisztezett deszkán ujjnyi vastagra nyújtottam. A tetejét megkentem 1 felvert tojással, ráreszeltem a sajtot.

Egy pizza vágóval hosszúkás rudakra vágtam. A felét szezámmaggal, a másik felét köménymaggal szórtam meg. Pogácsákat is szaggathatunk belőle, de ez a pizza vágós módszer egyrészt gyorsabb, másrészt pedig nincs hulladék. :)



Sütőpapírral bélelt tepsire raktam, és 180 fokra előmelegített sütőben kb. 25 perc alatt készre sütöttem.

Másnapra is maradt egy kevés, így letesztelhettem, ugyanolyan élvezhető maradt.


Ha tetszett, akkor nyomj egy like-t is