Feketeerdő szelet, ha valami nagyon finom sütire vágysz, amit nem lehet megunni!


 
  Ajánld ismerőseidnek!



  Valami finomságra vágytunk, most ezt a csodás receptet próbáltam ki és nagy sikere van.

HOZZÁVALÓK:
Tészta:
6 tojás sárgája
20 dkg cukor
fél dl meleg víz
fél dl olaj
1 cs sütőpor
20 dkg liszt
fél dl tej
6 tojás kemény habja
2 ek kakaópor


Krém:
6 dl meggybefőtt leve
2 cs vaníliás pudingpor
5 ek cukor
15 dkg Rama margarin
1 üv. meggy befőtt kimagozva

Tetejére:
fél l habtejszín
2 cs habfixáló


ELKÉSZÍTÉSE:

A sárgákat fehéredésig keverjük a cukorral, kakaóporral, majd lassan hozzákeverjük a vizet, az olajat, majd a sütőporral elkevert lisztet dolgozzuk bele, végül a tejet és a tojások kemény habját.

Óvatosan összeforgatjuk. Egy 22×38 cm-es, sütőpapírral bélelt tepsibe simítjuk és 180 fokon tűpróbáig sütjük.

A meggylében a pudingot, cukrot összefőzöm, majd a meggyet a felfőzött pudingba kevertem, még összefőztem, kevés hűtés után a még meleg pudingba kevertem a vajat. Langyosra hűtve rákentem a piskótára, később a felvert habot tettem rá.