Diós krémes szeletek



Ajánld ismerőseidnek!





  Hozzávalók a tésztához:
20×30 cm-es tepsi
4 db tojás
4 ek porcukor
4 ek darált dió
3 ek finomliszt
6 gramm sütőpor
A krémhez:
3,5 dl tej
4 ek cukor
1 csg vaníliás pudingpor
20 dkg vaj
A tetejére:
2 dl Meggle cukrászhab
A díszítéshez:
3 ek kristály cukor
fél marék egész dió





Elkészítés:
Diós piskóta készítés:
A tojásokat a cukorral habosra keverjük 7-8 perc alatt gépi habverővel.
A lisztet,diót sütőport összekeverjük és felváltva hozzá adjuk a tojásos masszához.
Sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük.
180 fokon alsó-felső sütésen 20.25 perc alatt megsütjük.

Krém készítés:
A tejet a cukorral,pudingporral simára keverjük,majd sűrűre felfőzzük.
Amikor kihűlt a vajjal habosra keverjük.
A kihűlt tésztára kenjük.
A tejszínt kemény habbá verjük és a krémre simítjuk.
Díszítéshez grillázst készítettem.
Egy serpenyőben a cukrot arany barnára pirítottam.
Hozzá forgattam a diót.
Egy tányért vajjal lekentem és erre rátettem,megforgattam.
Amikor kihűlt aprító gépben összezúztam.
A süteményt megszórtam vele.
Jó étvágyat kívánok hozzá! 

      f         MEGOSZTÁS A FACEBOOKON      
Forrás:  Konyhamánia Edit Módra (Vass Lászlóné Edit) receptje