Gyümölcsös krémes


Ajánld ismerőseidnek!





 

1 csomag ( 500 gr) leveles tésztát felengedést követően elfeleztem, egyik felét kisodortam és kivajazott gáztepsibe terítettem. Szorosan kiraktam kerek babapiskótával ( 1 tasak 250 gr-os elég hozzá). 

Kettő fémdobozos őszibarackról leszűrtem a levét, mindegyik barackot harmadoltam, a nagyobbakat negyedeltem és ráraktam a piskótatallérra. Egy liter tejben 6-8 evőkanál cukorral megfőztem 2 csomag vaníliás pudingport és amikor langyosra hűlt, rákanalaztam a barackra. 

Kisodortam a leveles tészta másik felét, befedtem vele a pudingos réteget, majd előmelegített sütőben 160-170 fokon kb. 30-35 perc alatt készre sütöttem. Amikor teljesen kihűlt, szeleteltem.


Ha tetszett, akkor nyomj egy like-t is

      f         MEGOSZTÁS A FACEBOOKON      
Forrás:  Konyhamánia Edit Módra (Vass Lászlóné Edit) receptje