Rigó Jancsi


Ajánld ismerőseidnek!





Hozzávalók:
A tésztához:
2x4 db tojás
2x3 evőkanál finomliszt
2x1 evőkanál kakaópor
2x4 evőkanál cukor
2x ½ csomag sütőpor
2x 1 evőkanál olaj

A krémhez:
8 dl hulala vagy más növényi tejszín
2 tábla étcsokoládé /20 dkg/
2 dkg zselatin

A tetejére:
1 tábla tortabevonó
2 evőkanál olaj

Elkészítés:
Az összetevőkből két vékony piskótalapot sütöttem /24x30cm-tepsi/ hagytam kihűlni.
A csokoládét vízgőz felett felolvasztottam. A zselatint kevés vízben feloldottam és langyosra melegítettem.
A tejszínt kemény habbá vertem és lassan belekevertem az olvasztott /de nem forró/ csokit és a feloldott zselatint. 
A krémet rákentem az egyik piskótalapra, ráhelyeztem a másik lapot. A tortabevonót felolvasztottam, elkevertem az olajjal és bevontam vele a felső piskótalapot. Az egészet hűtőbe tettem és csak másnap szeleteltem fel.
Jó étvágyat kívánok hozzá! 

Forrás:  Konyhamánia Edit Módra (Vass Lászlóné Edit) receptje