Emeletes csirkemell minden jóval


Ajánld ismerőseidnek!







4 szelet csirkemell
só ízlés szerint
Őrölt bors ízlés szerint
50 dkg reszelt burgonya
1 db nagy paradicsom
1 fej vörös hagyma
20 dkg trappista sajt reszelve
A tepsi kenéséhez:
1 ek étolaj




Elkészítés:
A csirkemellet kiklopfoltam.
2 db filéből vágtam 4 szép szeletet.
A húst sóztam,borssal meghintettem.
Étolajjal kent tepsibe tettem.
A krumplit meghámoztam,megmostam,lereszeltem.
Egy szűrő kanálba tettem,csap alatt vízzel leöblítettem.
A vizet jól leráztam róla.
A hús szeleten elosztottam,majd a tetejét megsóztam.
A hagymát lehéjaztam,vékonyra felvágtam.
Mindegyik szeletre,a krumplira tettem belőle.
A paradicsomot megmostam,felszeltem és a hagymára tettem.
Megszórtam reszelt sajttal.
Alufóliával betakartam a tepsit.
200 fokra melegített sütőbe toltam.
40 percig sütöttem.
A fóliát levettem róla,még további 10 percig sütöttem.
Jó étvágyat kívánok hozzá! 


      f         MEGOSZTÁS A FACEBOOKON      

Forrás:  Konyhamánia Edit Módra (Vass Lászlóné Edit) receptje