Tejszínes túrókrémes piskóta


Ajánld ismerőseidnek!



Tészta:
6 tojássárgája
6 evőkan cukor
6 " " hideg víz
4 " " liszt
2 " " holland kakaópor
Fél cs sütőpor
Késhegynyi szódabikarbóna
6 tojásfehérje felvert habja

Töltelék:
Fél kg félzsíros tehéntúró
2 cs van cukor
1 citrom reszelt héja
1 fél citrom leve
300 ml Oké habtejszín
1 cs habfixáló
Tetszés szerint porcukor




Elkészítés:
A tojássárgákat a cukorral fehéredésig keverjük / én géppel szoktam/ hozzáadjuk a vizet tovább keverjük majd apránként hozzáadjuk a liszt a kakaó a sütőpor és szódabikarbóna keverékét. Jól összedolgozzuk. Felverjük a tojásfehérjét egy kis cukorral és óvatosan összekeverjük a tésztával.

Sütőpapírral bélelt tepsibe öntjük és 170-175 fokon 30-35 perc alatt készre sütjük. Ha kész hagyjuk kihűlni addig a töltelék hozzávalóit szintén géppel összedolgozzuk. Ha kihűlt kettévágjuk megtöltjük. Én a tetejére is a krémből raktam és egy kis maradék áfonya lekvárt kentem rá.