Epres mascarpones kocka


Ajánld ismerőseidnek!







Hozzávalók a tésztához:
4 tojás
12 dkg cukor,
10 dkg liszt,
fél csomag sütőpor,
1,5 dkg kakaó,
1,5 evőkanál olaj

A tojásokat a cukorral alaposan felvertem, a lisztet, kakaót, sütőport összeszitáltam, majd a habba forgattam. Ezután óvatosan az olajat is hozzákevertem. 21x30 cm-es tepsiben sütöttem 180 fokon kb. 18 percig.

A krémhez:
12 dkg fehércsoki,
25 dkg mascarpone,
2 dl habtejszín,
kb. 30 dkg eper




A csokit mikróban felolvasztottam, kicsit hűtöttem. A tejszínt habbá vertem. A mascarponeval simára kevertem a fehércsokit, majd a habot is beleforgattam. Az epret apró kockákra vágtam. Vagy 20 percre hidegre tettem a krémet, majd félretettem egy kompótos tálkányit díszítésnek, a többibe belekevertem az eperkockákat. 
A piskótát két lappá vágtam, és megtöltöttem a krémmel, a tetejét a félretett sima krémmel bevontam, majd habzsákból díszítettem. Apró, fél eperszemekkel díszítettem. 

Ha tetszett, akkor nyomj egy like-t is

      f         MEGOSZTÁS A FACEBOOKON      
Forrás:  Konyhamánia Edit Módra (Vass Lászlóné Edit) receptje