Vargánya gomba


Ajánld ismerőseidnek!







Hozzávalók:
A gomba fejéhez:
35 dkg darált keksz
25 dkg margarin
15 dkg porcukor
fél dl rum
2 ek baracklekvár
babapiskóta a gomba szárának

Mázhoz:
1 db tortabevonó csoki 100gr-os
1 tk.étolaj

Krémhez:
1 vaníliás pudingpor
3,5 dl tej
10 dkg porcukor
10 dkg margarin



Elkészítés:
A hozzávalókat kikeverjük,gomba alakra formáljuk.
Én egy kisebb merítőkanalat kiliszteztem és a masszát a falához nyomkodtam és kiütöttem.
A kisebb gomba fejeket pedig teaszűrőbe nyomkodtam. Tökéletesen kifordult belőle.
A krém:
A vaníliapudingot a tejjel,cukorral sűrűre főztem,kihűtöttem.
A margarint kihabosítottam és a kihűlt krémmel összekevertem.
A gombafejeket megtöltöttem.
A csokit az étolajjal vízgőz felett kiolvasztottam és a gombafejeket belemártogattam.
A szárának babapiskótát tettem.
Egy darabot ketté vágtam és lekvárral összeragasztottam. 


Ha tetszett, akkor nyomj egy like-t is

      f         MEGOSZTÁS A FACEBOOKON      
Forrás:  Konyhamánia Edit Módra (Vass Lászlóné Edit) receptje