Darálós keksz 3 ízzel


Ajánld ismerőseidnek!







Hozzávalók:
70 dkg finomliszt
25 dkg vaj
20 dkg porcukor
4 db tojás
2 csg. vaníliás cukor
18 gr /másfél csg) sütőpor

A kakaós részhez:
2 ek kakaópor

a diós részhez:
6 dkg darált dió




Elkészítése:
A vajt a cukrokkal krémesre keverjük,majd egyenként hozzá adjuk az egész tojásokat.
A sütőporral elkevert liszttel összegyúrjuk.
Három részre osztottam.
Egyik maradt vaníliás /jobb oldalon/,a másikba diót gyúrtam bele/bal oldalon/,a középsőbe a kakaópor került.
Pár órát pihentetjük.
Én a fagyasztóba tettem fél órára és ezután húsdarálóra szereltem a formát és különböző formákat daráltam ki ,úgy 8-10 cm-es hosszúakat.
180 fokra melegített sütőben világosra sütöttem.
3 nagy méretű tepsivel sült ki.

Sokáig eláll,nagyon finom. 
      f         MEGOSZTÁS A FACEBOOKON      
Forrás:  Konyhamánia Edit Módra (Vass Lászlóné Edit) receptje