CSODASZER TOROKFÁJÁS ELLEN: GYÖMBÉRES-CITROMOS MÉZ KAKUKKFŰVEL!



Ajánld ismerőseidnek! 





Tudom, hogy nagyon sokan vagyunk, akik ismerjük, szeretjük ezt a keveréket. :) Bevallom, én csak tavaly télen készítettem először, de nagyon megszerettem. Idén eddig vártam vele, de tegnap kiderült, hogy Páromnak fáj a torka, így aztán muszáj volt gyorsan nekilátni. :) Na ez most úgy hangzott, mintha valami hatalmas munka lenne. 😀 Az előkészítés nem tart tovább pár percnél. Igaz, utána érdemes érlelni 1-2 napot, de aki bírja a friss gyömbér erejét, fogyaszthatja frissen is. Mondjuk szerintem a pihenő után jobb a hatása. Anyu is évek óta készít ilyen keveréket és szorgalmasan fogyasztják is. Azért én hogy, hogy nem, ezen is variáltam picit. Mivel a kakukkfű köhögéscsillapító hatását jól ismerem -anno rengeteg kakukkfűteát megittam és tényleg sokat segített-, gondoltam csempészek ebbe a csoda keverékbe is. :)

Hozzávalók
1 egész citrom (kezeletlen)
5 dkg friss gyömbér
3-4 ágacska friss citromillatú kakukkfű
méz





Elkészítse
A citromot jól megmossuk, leszárítjuk, majd felkarikázzuk. A karikákat félbe/negyedbe vágjuk. A gyömbért meghámozzuk, vékonyan felszeleteljük, majd a szeleteket vékony csíkokra vágjuk. A kakukkfüvet megmossuk, leszárítjuk.
Egy kis üvegbe rendezzük a citromot, gyömbért, kakukkfüvet, majd felöntjük annyi mézzel, ami ellepi.
Lezárva, hűtőbe tesszük 1-2 napra, ezután fogyasztjuk.


Forrás:  http://bidista.com