Méhkas,gesztenyével,meggyel töltve

Ajánld ismerőseidnek!







Hozzávalók:
30 dkg süteményszél
1 ek kakaópor
2 ek házi baracklekvár
5 dkg vaj
10 dkg darált dió

A töltelékhez:
20 dkg gesztenyepüré
1 ek rumaroma
15 szem házi ,cukrozott rumos meggy

A forma szórásához:
2 ek kókuszreszelék
Az aljára
10 dkg vajas keksz
A ragasztáshoz:
5 dkg olvasztott csokoládé

Elkészítés:
A hozzávalókat összegyúrtam.
A formát kókuszreszelékkel megszórtam.
Közepes gombócokat formáztam és a formát kibéleltem vele.
A gesztenyét rumaromával ízesítettem.
Egy szem meggyet tettem az aljára,majd a gesztenyét.
Szétkapcsoltam a formát és tálcára helyeztem.
A kekszet olvasztott csokoládéba mártottam és méhkast ráhelyeztem.
Hűtőbe tettem,hogy az ízek összeérjenek.
Nagyon finom lett.
Jó étvágyat kívánok hozzá!  

Ha tetszett, akkor nyomj egy like-t is

      f         MEGOSZTÁS A FACEBOOKON      
Forrás:  Konyhamánia Edit Módra (Vass Lászlóné Edit) receptje