Gyors,kakaós kevert süti minden jóval


Ajánld ismerőseidnek!







Hozzávalók:
1 bögre:250 ml
2 db tojás
2 evőkanál vaj
1 bögre cukor
2 bögre liszt
1 sütőpor
3 evőkanál cukrozatlan kakaópor
1 bögre tej, de érzés szerint
1 kk őrölt fahéj
¼ bögre aprított,pörkölt dió
¼ bögre mazsola
10 dkg töltött csokoládé darabok

A tetejére:
10 dkg csokoládé
2 ek étolaj




Elkészítés:

Előmelegítem a sütőt 200 fokra.
Egy 23 × 34 cm-es tepsit kibéleltem szilikonos sütőpapírral.
Keverőtálban elektromos habverővel a tojásokat,a cukrot,vajat habosra keverem.
Összeszitálom a lisztet, a sütőport és a kakaóport.
Váltakozva adom hozzá apránként a kakaós lisztet és a tejet.
Szép simára keverem.
Tettem hozzá végül a mazsolát,aprított pörkölt diót,töltött csoki darabokat.
Tepsibe öntöttem,elsimítottam.
Sütőbe toltam,majd tűpróbáig sütöttem.(kb 25 perc)
Amikor kihűlt bevontam olvasztott csokoládéval.
Ha magasabb sütire vágyunk,tegyük kisebb tepsibe.
Mennyei finom ,egyszerű.

Ha tetszett, akkor nyomj egy like-t is

      f         MEGOSZTÁS A FACEBOOKON      
Forrás:  Konyhamánia Edit Módra (Vass Lászlóné Edit) receptje