Mézes krémes újra gondolva




Ajánld ismerőseidnek! 





A lapokat készen vettük:
4 db mézes lap

A krémhez valók: 
5 dl tej 
10 dkg búzadara
20 dkg vaj 
20 dkg porcukor 
1 doboz mascarpone (25 dkg) 
2 dl cukrozott tejszínhab,
baracklekvár, tetszőleges mennyiségben

Csokoládémázhoz: 
1 nagyobb tábla étcsokoládé 1 evőkanál vaj. 
A tejet a búzadarával felfőztem, kihűtöttem.
A vajat a porcukorral habosra kevertem, ehhez hozzátettem a mascarponét, majd jól elkevertem együtt is.

Ezt a krémet összeforgattam a búzadarával, és egy kevés habosra felvert tejszínnel dúsítottam,ezáltal könnyebb lesz a krém.


A lapokat előbb baracklekvárral bevontam, majd a krémmel megkentem. Egy nagy tábla étcsokoládét gőz felett, egy kevés vajjal felolvasztottam, majd melegen rácsorgattam a felső lapra. 
Egy éjszaka pihenjen a hűtőben.

 Reggel már fogyasztható, meleg vízbe mártott késsel gyönyörűen szeletelhető.