KINDER BUENO SZELET



Ajánld ismerőseidnek!





  Tészta:

6 tojásfehérje
6 evőkanál kristálycukor
1 evőkanál étolaj
2 evőkanál liszt
2 evőkanál zsemlemorzsa
1/2 csomag sütőpor
1/2 üveg mogyorókrém
háztartási keksz (négyzet alakú)

Krém:

1/2 l tej
6 tojássárga
10 evőkanál kristálycukor
1 csomag vanília ízű pudingpor
3 evőkanál liszt
10 dkg étcsoki
25 dkg margarin
0,5 dl tejszín


A 6 tojásfehérjét felverem a cukorral, hozzáadom az étolajat, sütőporos lisztet és zsemlemorzsát. Gáztepsibe sütöttem kb. 15 perc alatt sült meg. Tepsit zsíroztam, liszteztem.A meleg tésztát megkentem mogyorókrémmel.
A 25 dkg margarint cukor nélkül habosra kevertem. A hat tojássárgát kikevertem a cukorral. Kevés hideg tejben kikeverem a vanília ízű pudingot, lisztet, majd hozzáöntöm a maradék tejet, és az előzőleg kikevert cukros tojássárgát. Felfőzöm és elfelezem a krémet. Egyik felébe belekeverem az étcsokit. A kihabosított margarin felét belekeverem a sárga krémbe, a másik felét a csokis krémbe. Jöhet a rétegezés. A mogyorókrémre rákenjük a sárga krémet, ezt beborítjuk tejben megmártott háztartási keksszel, erre jön a csokis krém. Fél liter tejszínt felverem habosra, és rásimítom a tetejére. Egy napig állni kell hagyni hogy a keksz megpuhuljon.